Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
DUPLIKATY ZAŚWIADCZEŃ I DECYZJI Z EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:15:27 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
DUPLIKATY ZAŚWIADCZEŃ I DECYZJI Z EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
WYMAGANE DOKUMENTY
a) wniosek (wzor_wniosku) o wydanie duplikatu dokumentu z ewidencji działalności gospodarczej,
b) dowód osobisty - do wglądu,
d) potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat organizacyjno -administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów:
Biuro nr 6
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Organ ewidencyjny wydaje duplikat dokumentu z ewidencji działalności gospodarczej niezwłocznie po złożeniu wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pobierz i wypełnij odpowiedni wniosek.
Dołącz do wniosku dowód wpłaty
Złóż wniosek w pokoju nr 6
Poczekaj na załatwienie sprawy.
OPŁATY
TRYB ODWOŁAWCZY
DODATKOWE INFORMACJE
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
PODSTAWA PRAWNA
b) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
c) ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).