ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE UTRATY DOWODU OSOBISTEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZGŁOSZENIE UTRATY DOWODU OSOBISTEGO

WYMAGANE DOKUMENTY
- Pisemne zawiadomienie o utracie dowodu osobistego, przedkładane osobiście
Załączniki:
- Inny posiadany dokument ze zdjęciem do ustalenia tożsamości

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

niezwłocznie

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego
Unieważnienie dowodu w systemie wydawania dowodów osobistych

OPŁATY

Brak

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy

DODATKOWE INFORMACJE

- Utratę dowodu osobistego należy zgłosić osobiście, niezwłocznie po stwierdzeniu tego faktu w urzędzie gminy a za granicą w urzędzie konsularnym
- Zaświadczenie o utracie dowodu ważne jest do czasu wydania nowego dowodu osobistego
- W przypadku utraty dowodu należy niezwłocznie złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu
- W przypadku odnalezienia dowodu osobistego po zgłoszeniu jego utraty, należy niezwłocznie przekazać do gminy
- Odnalezione dowody osobiste podlegają unieważnieniu
- Nie ma możliwości cofnięcia czynności unieważnienia dowodu osobistego

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
 
« powrót do poprzedniej strony