Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZGŁOSZENIE UTRATY DOWODU OSOBISTEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
ZGŁOSZENIE UTRATY DOWODU OSOBISTEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Pisemne zawiadomienie o utracie dowodu osobistego, przedkładane osobiście
Załączniki:
- Inny posiadany dokument ze zdjęciem do ustalenia tożsamości
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
DODATKOWE INFORMACJE
- Utratę dowodu osobistego należy zgłosić osobiście, niezwłocznie po stwierdzeniu tego faktu w urzędzie gminy a za granicą w urzędzie konsularnym
- Zaświadczenie o utracie dowodu ważne jest do czasu wydania nowego dowodu osobistego
- W przypadku utraty dowodu należy niezwłocznie złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu
- W przypadku odnalezienia dowodu osobistego po zgłoszeniu jego utraty, należy niezwłocznie przekazać do gminy
- Odnalezione dowody osobiste podlegają unieważnieniu
- Nie ma możliwości cofnięcia czynności unieważnienia dowodu osobistego
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)