ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – DECYZJA

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – DECYZJA
WYMAGANE DOKUMENTY
Protokół graniczny podpisany przez strony postępowania lub ugoda zawarta pomiędzy stronami sporządzone przez geodetę uprawnionego-wniosek GG6-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretaria, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: wysyłka pocztą listem poleconym lub odbiór osobiście parter pokój nr 10
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
decyzja
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni za pośrednictwem Burmistrza Trzciela
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 17 mają 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Z 2005 r Nr 240 poz 2027 z późn. Zmianami) artykuły 29-33
 
« powrót do poprzedniej strony