ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – POSTANOWIENIE O WSZCZĘCIU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – POSTANOWIENIE O WSZCZĘCIU
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek/Pismo zawierające oznaczenie nieruchomości która ma być rozgraniczona oraz nieruchomości z którymi ma rozgraniczenie nastąpić, dane wnioskodawcy(właściciela) oraz ewentualne wskazanie geodety mającego wykonać prace rozgraniczeniowe- wniosek GG5-1

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: wysyłka pocztą listem poleconym, osobiście parter pokój nr 10
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Postanowienie
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni za pośrednictwem Burmistrza Trzciela
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Postępowanie dwuetapowe. Wszczęcie postępowania następuje po wydaniu postanowienia.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 17 mają 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Z 2005 r Nr 240 poz 2027 z późn. Zmianami) artykuły 29-33
 
« powrót do poprzedniej strony