Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – POSTANOWIENIE O WSZCZĘCIU
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – POSTANOWIENIE O WSZCZĘCIU
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek/Pismo zawierające oznaczenie nieruchomości która ma być rozgraniczona oraz nieruchomości z którymi ma rozgraniczenie nastąpić, dane wnioskodawcy(właściciela) oraz ewentualne wskazanie geodety mającego wykonać prace rozgraniczeniowe- wniosek GG5-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: wysyłka pocztą listem poleconym, osobiście parter pokój nr 10
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Postanowienie
OPŁATYPostanowienie
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni za pośrednictwem Burmistrza Trzciela
DODATKOWE INFORMACJEOdwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni za pośrednictwem Burmistrza Trzciela
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Postępowanie dwuetapowe. Wszczęcie postępowania następuje po wydaniu postanowienia.
PODSTAWA PRAWNAUstawa z dnia 17 mają 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Z 2005 r Nr 240 poz 2027 z późn. Zmianami) artykuły 29-33