ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

O G Ł O S Z E N I E Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z azbestu (eternit) w ramach ” Programu usuwania azbestu”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-08-01 11:39:56 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Trzciel  dnia: 28 lipca  2014r.
 
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Trzciela
 
w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z azbestu (eternit)  w ramach   ” Programu usuwania azbestu”
 
              Burmistrz Trzciela ogłasza przyjmowanie zgłoszeń wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z azbestu (eternit)  w roku 2015 celem przygotowania wniosku o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze. Dofinansowanie dotyczyć będzie zdjęcia, transportu i utylizacji  eternitu. Prace zostaną wykonane przez jedną firmę wyłonioną przez Gminę w drodze przetargu dla wszystkich zgłoszeń.
Zgłoszenie dotyczy właścicieli nieruchomości i zawierać powinno :
1.      Imię i nazwisko właściciela,  adres nieruchomości.
2.      Rodzaj nieruchomości, z której będzie zdejmowany eternit.
3.      Numer działki.
4.      Powierzchnię i rodzaj zdejmowanego eternitu.
5.      Kserokopię dokumentu potwierdzającego prawną możliwość wykonania zgłaszanych robót  budowlanych w ramach ustawy Prawo Budowlane:
a)      zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Wydziale Budownictwa Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu z potwierdzeniem o braku sprzeciwu organu w ciągi 30 dni od dnia złożonego zgłoszenia
b)       lub w razie konieczności prawomocne pozwolenie na budowę, przebudowę, rozbudowę lub rozbiórkę związaną z wykonaniem zgłaszanych robót budowlanych wydane przez Wydział Budownictwa  Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu
Informujemy, że złożony wniosek bez załącznika regulującego możliwość realizacji robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane zostanie nierozpatrzony.
Termin składania zgłoszeń ustala się do 19 grudnia 2014 roku. Zgłoszenia należy składać pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu pokój nr 2.
Wniosek o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze składany będzie w miesiącu styczniu 2015 roku, o zakwalifikowaniu wniosku przez WFOŚ w Zielonej Górze zgłaszający zostaną powiadomieni pisemnie.
                                                                               Burmistrz Trzciela
                                                                         Maria J. Górna-Bobrowska
« powrót do poprzedniej strony