ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

GŁOSZENIE / OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Jasieniec

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-05-10 13:25:00 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
 
OGŁOSZENIE / OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Jasieniec
 
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez  Radę Miejską w Trzcielu uchwały V / 44 / 2019 z  dnia 25.04.2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Jasieniec (przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Trzcielu uchwała Nr XXIII/156/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. - opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego z 2016 r. poz. 2643).
Na podstawie art. 21 ust.1, art. 39 ust. 1 i art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r.  poz. 2081) zawiadamiam  o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń ww planu, w przeprowadzanej strategicznej ocenie oddziaływania projektu na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu i prognozy. Wnioski należy składać w terminie do dnia 20 czerwca br. na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Trzcielu, 66-320 Trzciel, w godzinach pracy urzędu, ustnie do protokołu w sekretariacie urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres ., bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej  (Dz. U. z 2019 r. poz. 162).
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków będzie Burmistrz Trzciela.
 
                                                                                  Burmistrz Trzciela
 
                                                                         ( - )  Jarosław Kaczmarek
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony