ˆ

Ogłoszenia

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach” Programu usuwania azbestu”

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-09-05 11:00:43 Informacja ogłoszona dnia 2018-09-05 11:00:47 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Trzciel  dnia: 01 sierpnia  2018r.
 
 
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Trzciela
w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach
” Programu usuwania azbestu”
 
 
         Burmistrz Trzciela ogłasza przyjmowanie zgłoszeń wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu  w roku 2019 celem przygotowania wniosku o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze. Dofinansowanie dotyczyć będzie zdjęcia, transportu i utylizacji  eternitu. Prace zostaną wykonane przez jedną firmę wyłonioną w drodze przetargu dla wszystkich zgłoszeń.
Zgłoszenie dotyczy właścicieli nieruchomości i powinno zawierać :
  1. Imię i nazwisko właściciela,  adres nieruchomości.
  2. Rodzaj nieruchomości, z której będzie zdejmowany eternit.
  3. Numer działki.
  4. Powierzchnię i rodzaj zdejmowanego eternitu.
  5. Proponowany termin wymiany pokrycia dachowego lub elewacji.
  6. Potwierdzone zgłoszenie wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Termin składania zgłoszeń ustala się do 30 listopada 2018 roku. Zgłoszenia należy składać pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu pokój nr 2.
Wniosek o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze składany będzie w miesiącu styczniu 2019 roku, o zakwalifikowaniu wniosku przez WFOŚ w Zielonej Górze zgłaszający zostaną powiadomieni pisemnie.
 
                                                                              Burmistrz Trzciela
                                                                             Jarosław Kaczmarek

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyla informację: . Data wytworzenia informacji: 2018-09-05 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: . Data wprowadzenia do BIP 2018-09-05 11:00:43
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-09-05 11:00:47
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-09-12 14:41:55
Artykuł był wyświetlony: 495 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu