ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała nr IV/29/2015 W sprawie: zmiany gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-03-04 15:58:57 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Uchwała nr IV/29/2015
Rady Miejskiej w Trzcielu
z dnia 29 stycznia 2015r.
 
W sprawie: zmiany gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
 
Na podstawie art.18 ust.2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym Dz.U.2013.594j.t. zm.Dz.U.2013.645; Dz.U.2013.1318; Dz.U.2014.379; Dz.U.2014.1072 oraz art. 41 ust. 2 i ust. 5 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Ustawy z dnia 26 października 1982r. Dz. U. z 2012r.. poz.1356 j.t. zm.Dz.U.2012.405 ;Dz.U.2013.1563 ;M.P.2014.145 ;Dz.U.2014.1188 oraz art. 10 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii Dz. U.2012.124 j.t.
 
Rada Miejska uchwala co następuje:
§1.W tabelarycznym wykazie zadań, form i terminów realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na 2015 rok przyjętego Uchwałą nr XLV/330/2014 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 listopada 2014r.zmienia się zadanie IV i otrzymuje ono brzmienie:
 
 
IV.
Wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych, służącej rozwiązywaniu problemów alkoholowych i narkomanii.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Wspieranie lub powierzanie realizacji zadań organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym (Stowarzyszenia, Zespoły Parafialne itp)
- udzielanie dotacji celowych na realizację zadań wynikających z gminnego programu.
2.Wspomaganie działalności służb i instytucji, które aktywnie uczestniczą w rozwiązywaniu problemu uzależnień:
a) organizacja akcji i szkoleń dotyczących uzależnień,
b) promocja i wspieranie działań przeciw uzależnień,
c) wymiana informacji i materiałów edukacyjnych,
d) współdziałanie z grupą AA
- nieodpłatne udostępnianie lokalu na spotkanie grup
3. Finansowanie działalności Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz pełnomocnika
- finansowanie delegacji członków GKRPA
- ustala się wynagrodzenie członków GKRPA za udział w pracach komisji w wysokości 5% minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego Rozporządzeniu Rady Ministróww sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego na dzień 1 stycznia danego roku za dany rok. Przewodniczącemu komisji ustala się wynagrodzenie w wysokości 6 % minimalnego wynagrodzenia, o którym mowawyżej. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie uczestnictwo w posiedzeniu komisji na podstawie zawartej umowy zlecenia oraz potwierdzenia na liście obecności.
 
 
W miarę potrzeb,
pkt. 3 przez cały rok
 
§2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Trzciela.
 
§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
 
« powrót do poprzedniej strony