ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 18/K/2015 w sprawie: upoważnienia Skarbnika Gminy do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w imieniu Burmistrza Trzciela

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-06-10 10:49:03 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 18/K/2015
Burmistrza Trzciela
Z dnia 4 maja 2015 roku

 
w sprawie: upoważnienia Skarbnika Gminy do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w imieniu Burmistrza Trzciela

 
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) w związku z art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu Postępowania Administracyjnego tekst jednolity (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.), art. 143 §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) i w związku
z art. 18 ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U.
z 2014 r. poz. 1619,)zarządzam , co następuje:

 
§ 1. Upoważniam Panią Renatę Kopeć – Skarbnika Gminy Trzciel, do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń.
§ 2. Upoważniam ponadto Panią Renatę Kopeć – Skarbnika Gminy Trzciel do:
  1. załatwiania w imieniu Burmistrza Trzciela wszystkich spraw, do których mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa, w tym do wydawania decyzji, postanowień i zaświadczeń;
  2. załatwiania w imieniu Burmistrza wszystkich spraw w zakresie podatków i opłat lokalnych na podstawie ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
  3. podpisywania pism podpisem elektronicznym oraz ich przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej w zakresie opisanym w pkt 1
  4. załatwiania w imieniu Burmistrza wszystkich spraw administracyjnych, do których zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w tym wydawania decyzji, postanowień i zaświadczeń;
  5. podejmowania w imieniu Burmistrza jako wierzyciela lub organu egzekucyjnego wszelkich czynności w postępowaniach egzekucyjnych w administracji, w tym wystawiania
    i podpisywania tytułów egzekucyjnych, wydawania postanowień i zarządzeń -
    z zastrzeżeniem § 3.
§ 3. Niniejsze upoważnienie obejmuje następujące sprawy pozostające we właściwości i należące do Burmistrza Trzciela z zakresu:
1) wymiaru podatków i opłat, w tym w szczególności:
a) podatku w formie łącznego zobowiązania pieniężnego,
b) podatku rolnego,
c) podatku leśnego,
d) podatku od nieruchomości,
e) podatku od środków transportowych,
f) opłaty od posiadania psów,
g) podatków pobieranych przez Urząd Skarbowy stanowiących dochód Gminy,
h) opłat lokalnych,
i) zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do
produkcji rolnej;
2) odroczenia i rozłożenia na raty podatków wymienionych w pkt 1;
3) upomnień, tytułów wykonawczych i wezwań do zapłaty;
4) wydawania i podpisywania zaświadczeń:
a) o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
b) o wielkości gospodarstwa rolnego oraz innych zaświadczeń dotyczących gospodarstw rolnych
i nieruchomości,
c) o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości podatkowych,
d) zaświadczeń i informacji związanych z pomocą publiczną.
§ 4. Upoważnień, o których mowa w § 1 i 2, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono jednak
z chwilą cofnięcia (odwołania) upoważnienia, odwołania ze stanowiska i zaprzestana pełnienia funkcji Skarbnika Gminy albo rozwiązania stosunku pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
« powrót do poprzedniej strony