ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Trzciel: Zmiany w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel wraz z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 21:49:18 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Trzciel: Zmiany w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel wraz z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 59157 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciel , ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, faks 095 74-31-400.
    
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiany w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel wraz z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel oraz opracowanie planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel w następującym zakresie: I. Zmiany studium: 1. Wykonanie zmiany - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel - dotyczącej działek mieszczących się w miejscowości Jasieniec nr 650/3, 676/1, 777/15, 777/17, 803/1, 823/1, 828/2, 832/1, 832/2, 839/2, 839/4, 839/5, 849/2, 849/8, 865/2, 664/1, 865/4, 874/1, 879, 882, 880, 881, 624/3, 620/3, 686, 883/1, 886/1, 889/1, 890/1, 675, 672/2, 777/2, 876, 662, 606, 626, 605, 641/3, 629/1, 849/9, 640, 611/1, 878, 667/2, 663, 665, 890/4, 628, 625, 839/6, 615/1, 618/1, 620/2, 624/2, 667/3, 865/6 zgodnie z uchwałą uchwały Nr IX/72/2011 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 31 sierpnia 2011r. - powierzchnia około 91 ha. 2. Wykonanie zmiany - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel -dotyczącej działek mieszczących się w miejscowości Jasieniec o nr 279/3 i 288 - powierzchnia około 23 ha. 3. Wykonanie zmiany - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel - dotyczącej działek mieszczących się w miejscowości Jasieniec o nr 1027/2, 1027/3 i 1027/4 - powierzchnia około 5 ha. 4. Wykonanie zmiany - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel - dotyczącej działek mieszczących się w miejscowości Jasieniec o nr 976/6, 980/6 i 980/7 - powierzchnia około 7 ha. 5. Wykonanie zmiany -Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzciel- dotyczącej działek mieszczących się w miejscowości Lutol Mokry o nr 11/7, 11/6, 11/2, 6/4, 12/4, 6/2, 11/4, 12/1, 20/1, 12/6, 12/5, 213/6, 2/1, 54/3 i 31/3 - powierzchnia około 40 ha. II. Plany zagospodarowania przestrzennego: 1. Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Jasieniec obejmującego działki nr 650/3, 676/1, 777/15, 777/17, 803/1, 823/1, 828/2, 832/1, 832/2, 839/2, 839/4, 839/5, 849/2, 849/8, 865/2, 664/1, 865/4, 874/1, 879, 882, 880, 881, 624/3, 620/3, 686, 883/1, 886/1, 889/1, 890/1, 675, 672/2, 777/2, 876, 662, 606, 626, 605, 641/3, 629/1, 849/9, 640, 611/1, 878, 667/2, 663, 665, 890/4, 628, 625, 839/6, 615/1, 618/1, 620/2, 624/2, 667/3, 865/6 zgodnie z uchwałą uchwały Nr IX/73/2011 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 31 sierpnia 2011r. - powierzchnia około 91 ha. 2. Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Jasieniec obejmującego działki nr 279/3 i 288 - powierzchnia około 23 ha. 3. Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Jasieniec obejmującego działki o nr 976/6, 980/6 i 980/7 - powierzchnia około 7 ha. 4. Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Lutol Mokry obejmującego działki o nr 11/7, 11/6, 11/2, 6/4, 12/4, 6/2, 11/4, 12/1, 20/1, 12/6, 12/5, 213/6, 2/1, 54/3 i 31/3 - powierzchnia około 40 ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy lub wybranym wykonawcom, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.
III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno opracowane i uchwalone studium lub zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz co najmniej trzy opracowane, uchwalone i opublikowane plany zagospodarowania przestrzennego. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia urbanistyczne uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
        wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
        oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), d) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
7. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, c) w wypadku przedłużania się uzgodnień zewnętrznych w organach administracji publicznej z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, d) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian w projektach zmian studium lub w projektach planów zagospodarowania przestrzennego, nie wynikających z winy wykonawcy, e) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia - zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - zmiany z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ, f) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej części. W szczególności w przypadku opóźnienia w realizacji prac projektowych nieleżących po stronie wykonawcy strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania prac projektowych o niezbędny czas, g) termin wykonania zadania może być zmieniony w przypadku: powstania przerwy lub opóźnienia w realizacji zadania z winy zamawiającego lub w wyniku wystąpienia nie zawinionego przez wykonawcę, zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Stosowny wniosek o zmianę terminu zakończenia realizacji zadania, sporządzony przez wykonawcę musi zostać złożony zamawiającemu, na co najmniej 7 dni przed upływem tegoż terminu. Wniosek ten musi zawierać szczegółowy opis okoliczności oraz precyzyjne wyliczenie czasu o jaki należałoby przesunąć termin zakończenia zadania, wynikające z tych okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić tylko wtedy jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły w tym punkcie okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, h) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym, i) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, j) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. k) gdy stawka podatku VAT zostanie zmieniona przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy (nastąpi zmiana ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków pomocowych Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 63927 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 59157 - 2012 data 14.03.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Trzciel, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, fax. 095 74-31-400.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat)..
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat)..
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony