ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Działalność gospodarcza

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAŚWIADCZENIE O UISZCZENIU OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:15:27 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek wzór_wniosku w załączniku
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Złożenie dokumentów: Parter, Sekretariat pokój nr 2,
Odbiór dokumentów: Parter, pokój nr 9, Tel.  (95) 7431402
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie 3 dni w większości przypadków od ręki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie
OPŁATY
Kwota 17,00 zł
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu Danuta Cichosz, 95 7431402
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 16.11.2006 o opłacie skarbowej Dz.U. z 2006r Nr 225,poz.1635 z późniejszymi zmianami
Art.18.1.ust.7.pkt4 ustawy z dnia 26.10.1982r o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Dz.U.nr 147,poz.1231.z 2002r z późn.zm.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony