ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zameldowanie następuje niezwłocznie
Zarejestrowanie zameldowania w Rejestrze PESEL oraz Rejestrze Mieszkańców.

OPŁATY
17 zł opłaty skarbowej za zaświadczenie

TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje

DODATKOWE INFORMACJE
1) Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu "Zgłoszenie pobytu czasowego " potwierdzenie faktu zamieszkiwania dokonane przez osobę dysponującą tytułem prawnym do lokalu.
2) Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności osoby dysponującej tytułem prawnym do lokalu, która musi okazać dokument stwierdzający tożsamość.
3) Jeżeli akt notarialny dotyczy wyłącznie własności (wieczystego użytkowania) działki, należy okazać zgłoszenie do użytkowania budynku lub zezwolenie na użytkowanie budynku (pomieszczenia), wydane przez organ nadzoru budowlanego.   
4) Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczna opiekę w miejscu wspólnego pobytu.
5) W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności zgłoszenia danych może dokonać pełnomocnik.
6) Organ dokonując zameldowania na pobyt czasowy nie wydaje z urzędu zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy                              

WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Wniosek "Zgłoszenie pobytu czasowego "  (odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka)-wniosek może także zostać wygenerowany przez urzędnika podczas dokonywania czynności zameldowania
2) Do wglądu:
• dowód osobisty lub paszport
• dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (oryginał) np.:
- wypis z księgi wieczystej,
- umowa cywilno-prawna,
- orzeczenie sądu,
- inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu

PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. 2010.217.1427)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U.225, poz. 1635)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Cichowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Cichowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-19 00:27:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zasilenie Danymi
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-19 00:30:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-10 12:41:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1305 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony