ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zameldowanie następuje niezwłocznie

OPŁATY
17,00 zł - pełnomocnictwo
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje

DODATKOWE INFORMACJE
1.Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu "Zgłoszenie pobytu stałego" potwierdzenie faktu zamieszkiwania dokonane przez osobę dysponująca tytułem prawnym do lokalu.
 
2.Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności  osoby dysponującej tytułem prawnym do lokalu , która musi okazać dokument stwierdzający tożsamość.
 
3.Jeżeli akt notarialny dotyczy wyłącznie własności (wieczystego użytkowania) działki, należy okazać zgłoszenie do użytkowania budynku lub zezwolenie na użytkowanie budynku (pomieszczenia), wydane przez organ nadzoru budowlanego.   
 
4.Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczna opiekę w miejscu wspólnego pobytu.
 
5.W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności zgłoszenia danych może dokonać pełnomocnik.
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) "Zgłoszenie pobytu stałego"  (odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka) , wniosek może także zostać wygenerowany przez urzędnika podczas dokonywania czynności zameldowania
2) Do wglądu:
•              Ważny dowód osobisty lub paszport  
•              dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (oryginał) np.:
-            wypis z księgi wieczystej,
-            umowa cywilno-prawna ,
-            decyzja administracyjna,
-            orzeczenie sądu,
-            inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
 
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2010.217.1427)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U.225, poz. 1635)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Cichowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Cichowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-19 00:30:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-19 00:30:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-10 12:55:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2082 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony