ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego
- Wypełniony formularz „Zgłoszenie pobytu stałego” dostępny na miejscu wg. wzoru PU-E-1
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu osoby zgłaszającej zameldowanie, lub osoby, w której lokalu następuje zameldowanie
- Książeczka wojskowa – osoby podlegające obowiązkowi służby wojskowej
Załączniki:
- Dowód osobisty do wglądu

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Od ręki
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie dokumentu potwierdzającego zameldowanie

OPŁATY

Brak

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy

DODATKOWE INFORMACJE

Dokumentem potwierdzającym prawo do lokalu może być np.: decyzja o przydziale, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny
Osoba, w której lokalu następuje zameldowanie musi być obecna przy zgłoszeniu zameldowania

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony