Finanse
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ULGA W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA NOWEGO LUB POWIĘKSZENIA ISTNIEJĄCEGO GOSPODARSTWA ROLNEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
Ulga w podatku rolnym z tytułu nabycia nowego lub powiększenia istniejącego gospodarstwa rolnego
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek podatnika ( do pobrania )
Załączniki:
- Dowód zakupu gruntów – akt notarialny
- Zaświadczenie o wielkości posiadanego gospodarstwa ( dotyczy osób, które posiadają grunty również poza terenem Gminy )
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2,
Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, lub wysyłka pocztą - listem poleconym za dowodem doręczenia.
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja organu podatkowego.
OPŁATY
Nie dotyczy
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
DODATKOWE INFORMACJE
Zwolnienie i ulga nie przysługuje, jeżeli nabywca jest małżonkiem, krewnym w linii prostej lub jego małżonkiem, pasierbem, zięciem lub synową sprzedawcy gruntów oraz gdy łączna powierzchnia gruntów przekracza 100 ha.
Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
PODSTAWA PRAWNA
Art. 12 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 3 - 6 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz.U. z 2016, poz. 617 z późn.zm. )