ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Finanse

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ULGA W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA NOWEGO LUB POWIĘKSZENIA ISTNIEJĄCEGO GOSPODARSTWA ROLNEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Ulga w podatku rolnym z tytułu nabycia nowego lub powiększenia istniejącego gospodarstwa rolnego
 
WYMAGANE DOKUMENTY
Załączniki:
  • Dowód zakupu gruntów – akt notarialny
  • Zaświadczenie o wielkości posiadanego gospodarstwa ( dotyczy osób, które posiadają grunty również poza terenem Gminy )
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2, 
Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, lub wysyłka pocztą - listem poleconym za dowodem doręczenia.
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni  od dnia złożenia wniosku.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja organu podatkowego.
 
OPŁATY
Nie dotyczy
 
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
 
DODATKOWE INFORMACJE
Zwolnienie i ulga nie przysługuje, jeżeli nabywca jest małżonkiem, krewnym w linii prostej lub jego małżonkiem, pasierbem, zięciem lub synową sprzedawcy gruntów oraz gdy łączna powierzchnia gruntów przekracza 100 ha.
 
Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
 
PODSTAWA PRAWNA
Art. 12 ust. 1 pkt 4 oraz  ust. 3 - 6 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz.U. z 2016, poz. 617 z późn.zm. )
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony