ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Finanse

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ulgi podatkowe

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Ulgi podatkowe
WYMAGANE DOKUMENTY
1.       Wniosek podatnika w zależności od ulgi z jakiej chce skorzystać może dotyczyć:
    odroczenia terminu płatności podatku bądź zaległości podatkowej
    rozłożenia na raty podatku bądź zaległości podatkowej
    umorzenia zaległości podatkowej
2.      Załączniki:
W przypadku umorzenia zaległości podatkowej:
    Osoby fizyczne wypełniony formularz oświadczenia o stanie majątkowym i finansowym (formularz do pobrania) w sytuacji kiedy wnioskowana zaległość przekracza 100zł.
    osoby prowadzące działalność gospodarczą wypełniony formularz oświadczenia o stanie majątkowym i finansowym (formularz do pobrania) w sytuacji kiedy wnioskowana zaległość przekracza 100 zł. Dodatkowo kserokopię zaświadczeń o otrzymanej pomocy de minimis bądź oświadczenie o nieuzyskaniu takiej pomocy w okresie roku bieżącego i 2 poprzednich lat. Dodatkowo oświadczenie, iż przedsiębiorca nie znajduje się w trudnej sytuacji ekonomicznej, która mogłaby w krótkim czasie doprowadzić do likwidacji  przedsiębiorstwa ( formularz do pobrania ).
    osoby prawne dodatkowo przedkładają dokumenty finansowe: sprawozdanie finansowe, bilans za ostatni okres sprawozdawczy, specyfikację wymagalnych zobowiązań i należności, kopie deklaracji podatkowych, kopie ewentualnych decyzji o spłacie zobowiązań publiczno-prawnych ( US, ZUS ), kopie ewentualnych umów o spłacie zaciągniętego kredytu bankowego, inne ( na żądanie organu podatkowego w trakcie postępowania podatkowego ).
W przypadku odroczenia terminu płatności podatku bądź zaległości podatkowej oraz rozłożenia na raty podatku bądź zaległości podatkowej
    Kserokopię zaświadczeń o otrzymanej pomocy de minimis bądź oświadczenie o nieuzyskaniu takiej pomocy w okresie roku bieżącego i 2 poprzednich lat. Dodatkowo oświadczenie, iż przedsiębiorca nie znajduje się w trudnej sytuacji ekonomicznej, która mogłaby w krótkim czasie doprowadzić do likwidacji przedsiębiorstwa ( formularz do pobrania ).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2
Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, lub wysyłka pocztą - listem poleconym za dowodem doręczenia
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 60 dni od dnia złożenia wniosku

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie decyzji w żądanej sprawie lub decyzja odmowna.

OPŁATY
Nie dotyczy
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem organu który wydał decyzję.

DODATKOWE INFORMACJE
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę,
podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy – zgodnie z art.
140 Ordynacja podatkowa.
2. Złożony wniosek musi posiadać uzasadnienie żądania petenta.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony