ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Finanse

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zwrot nadpłaty

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Zwrot nadpłaty
WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wniosek  o zwrot nadpłaty- należnego świadczenia wniosek FNB1-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2,
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
60 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zwrotu nadpłaty  podatku dokonujemy na wniosek podatnika w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot nadpłaty na konto bankowe wskazane we wniosku
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp.  za pośrednictwem Burmistrza Trzciela, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
DODATKOWE INFORMACJE
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny
niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy- Ordynacja podatkowa).
2. Osoba do kontaktu: Barbara Karmowska – podinspektor ds windykacji należności Tel. 95 7431411

PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r.- Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.).
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony