ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Gospodarka nieruchomościami, drogi gminne, gosp. agroturystyczne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAŚWIADCZENIE O POSIADANIU GOSPODARSTWA ROLNEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZAŚWIADCZENIE O POSIADANIU GOSPODARSTWA ROLNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek/Pismo z danymi wnioskodawcy i osoby która posiadała gospodarstwo rolne- wniosek GG3-1

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretaria, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: odbiór osobisty pokój nr 10 lub wysyłka pocztą
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Prawo przewiduje, że zaświadczenie powinno być wydane w terminie do 7 dni, jednak w większości przypadków jest wydawane od ręki, po złożeniu wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie
OPŁATY
Nie podlega
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Wydanie zaświadczenia uzależnione jest od posiadania przez Urząd Miejski dokumentów potwierdzających istnienie gospodarstwa.
PODSTAWA PRAWNA
Kodeks Postępowania Administracyjnego artykuły 217-220
 
« powrót do poprzedniej strony