ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Urząd Stanu Cywilnego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SPROSTOWANIE LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:33:38 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

SPROSTOWANIE LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
-Wniosek o sprostowanie błędu pisarskiego lub o uzupełnienie treści akty stanu cywilnego
-Odpis zupełny aktu stanowiący podstawę sprostowania lub uzupełnienia akt
-Dowód wniesienia opłaty skarbowej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 12
Tel. (95) 7431408, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Od ręki do 30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja
OPŁATY
Kwota 39,00 zł
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Kierownika urzędu Stanu Cywilnego w Trzcielu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
O sprostowanie aktu może wystąpić osoba, której akt dotyczy, jej rodzice, dziadkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo lub małżonek.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 36 poz. 180 z póżn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.)
 
« powrót do poprzedniej strony