ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: I/7/2018Drukuj informacjęAkt prawny: I/7/2018

Szczegóły informacji

I/7/2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: I

Kadencja: 2014-2018

Data wejścia w życie: 2018-11-21

Data podjęcia/podpisania: 2018-11-21

Tytuł aktu:

W sprawie: wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Trzcielu

Na podstawie:

               Na podstawie art. 18 a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 994, zm. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1349, 1432) oraz § 107a, pkt 2 Statutu Miasta i Gminy Trzciel stanowiącego załącznik do uchwały Nr II/12/2002 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 grudnia 2002 r. (Dz. Urzędowy Województwa Lubuskiego Nr 115, poz. 1622) oraz uchwały nr XLV/352/2018 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 października 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/2002 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 grudnia 2002 roku w sprawie uchwalenia statutu Miasta i Gminy Trzciel
 uchwala się, co następuje:

Treść:

§ 1. Na Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady ze składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Trzcielu w głosowaniu jawnym wybiera się Radnego Waldemara Wesoły.
 
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony