ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 101/2020Drukuj informacjęAkt prawny: 101/2020

Szczegóły informacji

101/2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2024

Data wejścia w życie: .

Data podjęcia/podpisania: 2020-01-03

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w ramach programu współpracy Gminy Trzciel z organizacjami pozarządowymi w 2020 roku

Na podstawie:

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, zm. Dz. U. z 2019 r. poz. 1309, 1571, 1696, 1815), art. 15. ust. 2a - 2f, ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 688, zm. Dz. U. 2019 poz. 1570, 2020), oraz §11. ust. 5 i §15. ust. 1-3 Uchwały Nr X/87/2019 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Trzciel z organizacjami pozarządowymi w 2020 roku (Dziennik Urzędowy Woj. Lubuskiego z 29.11.2019r., poz. 3143), zarządzam, co następuje:

Treść:

§ 1. Powołuję Komisję Konkursową do przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego pn.:
 
Zadanie 1. Rozwój społeczności lokalnych w Gminie Trzciel.
 
w następującym składzie:
a) Przewodniczący komisji – Waldemar Wesoły – przedstawiciel Rady Miejskiej w Trzcielu
b) Członek komisji – Robert Kaczmarek – przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Trzcielu
c) Członek komisji – Piotr Śledź – przedstawiciel organizacji pozarządowej
 
§ 2. 1. W pracach Komisji mogą uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
2. Do członków Komisji biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – dotyczące wyłączenia pracownika.
3. Każdy członek Komisji podpisuje zobowiązanie (załącznik nr 1), że w przypadku stwierdzenia istnienia powiązań, o których mowa w ust. 2, członek Komisji zgłasza ten fakt na posiedzeniu Komisji i zostaje wyłączony z oceny oferty podmiotu, z którym powiązanie występuje.
 
§ 3. 1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
2. Komisja obraduje na posiedzeniach zamkniętych, bez udziału oferentów. Termin i miejsce posiedzenia Komisji określa Przewodniczący.
3. Członkowie Komisji oceniają oferty wpisując oceny w arkusz ocen (załącznik nr 2) według kryteriów podanych w § 4, ust. 1, oraz na ocenę łączną. Każdy arkusz zostaje podpisany przez osobę dokonującą oceny.
4. Ocena końcowa danej oferty jest średnią arytmetyczną obliczoną z ocen łącznych wystawionych przez osoby oceniające tę ofertę.
5. Listę wyników konkursu ofert tworzy się porządkując oferty według uzyskanych ocen końcowych od najwyższej do najniższej.
 
§ 4. 1. Przy rozpatrywaniu ofert w konkursie otwartym Komisja uwzględnia następujące kryteria:
1) zgodność projektu z zadaniem określonym w ogłoszeniu o konkursie oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowej (0-5 pkt.),
2) możliwość realizacji zadania przez organizację pozarządową (0-5 pkt.),
3) wartości merytoryczne projektu, w tym proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób przy
udziale, których wnioskodawca będzie realizował zadanie publiczne (0-5 pkt.),
4) koszt realizacji w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w tym wysokość udziału środków własnych
oraz wysokość dotacji (0-5 pkt.),
5) dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z gminą, w tym solidność wywiązania się z umów i porozumień zawartych z gminą w ciągu ostatnich dwóch lat (0-5 pkt.).
2. Maksymalna łączna ilość punktów: 25.
 
§ 5. Z przebiegu konkursu komisja sporządza protokół, który powinien zawierać:
1) imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,
2) liczbę zgłoszonych ofert, w tym spełniających warunki formalne oraz ofert odrzuconych,
3) wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem kwot przyznanych dotacji,
4) ewentualne uwagi o odczytaniu protokołu,
5) podpisy wszystkich członków komisji konkursowej.
 
§ 6. Komisja podejmuje rozstrzygnięcie o wyborze Oferenta i przedstawia wyniki konkursu Burmistrzowi Trzciela, który podejmuje ostateczną decyzję o przyjęciu oferty do realizacji i wysokości przyznanej dotacji.
 
§ 7. Wyniki konkursu ofert, wraz z informacją o kwocie przyznanej dotacji, zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzcielu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu, a także zawiadamia się oferentów oraz osoby zainteresowane.
 
Burmistrz Trzciela
/-/ Jarosław Kaczmarek

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony