ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. finansowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Oświaty

Data udostępnienia: 2017-04-10

Ogłoszono dnia: 2017-04-10 przez Burmistrz Trzciela

Termin składania dokumentów: 2017-04-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w ostatnim okresie pracy na stanowiskach finansowo - księgowych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Księgowanie dokumentów jednostek i ich uzgadnianie
  • Prowadzenie wszystkich spraw związanych z PKZP – księgowanie, rejestr wniosków, przekazywanie miesięcznych list potrąceń do placówek i zakładów należących do PKZP przy Urzędzie Gminy w Trzcielu. Sporządzanie rocznego sprawozdania PKZP
  • Wystawianie faktur VAT i sporządzanie deklaracji w tym zakresie
  • Naliczanie dotacji  dla placówek niepublicznych
  • Kontrola otrzymanych faktur, rachunków – prowadzenie rejestrów
  • Kontrola przedszkola  w zakresie rozliczeń oraz odpłatności za wyżywienie dzieci

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  • Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że,  nie toczy się wobec  kandydata postępowanie dyscyplinarne
  • Oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
  • Klauzula o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-21 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu)  do dnia 21 kwietnia 2017 r. do godz. 15.30  pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
 66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
 
z dopiskiem na kopercie: “Referent ds. finansowych w UM Trzciel ”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony