ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. księgowości i windykacji podatkowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2017-05-12

Ogłoszono dnia: 2017-05-12 przez Burmistrz Trzciela

Termin składania dokumentów: 2017-05-23 15:30:00

Nr ogłoszenia: 4/2017

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
Wymagania konieczne:
  • obywatelstwo polskie
  • ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
  • Księgowanie podatków i opłat
  • Kompleksowa windykacja należności podatkowych
  • Rozliczanie i kontrola inkasentów
  • Kontrola terminowości wpłat
  • Wystawianie tytułów wykonawczych w zakresie opłaty za odbiór odpadów komunalnych
  • Współpraca z organami egzekucyjnymi w zakresie realizacji wystawionych tytułów wykonawczych
  • Planowanie dochodów i sprawozdawczość w wyżej wymienionym zakresie

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  • Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
  • Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
  • Klauzula o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-23 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 23 maja 2017 r. do godz. 15.30 pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Podinspektor ds. księgowości i windykacji podatkowej”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Burmistrz Trzciela
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Trzcilea
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-13 11:32:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-13 11:32:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-21 09:33:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6387 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony