Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. gospodarki przestrzennej
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2025-04-08
Ogłoszono dnia: 2025-04-08
Termin składania dokumentów: 2025-04-18 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1.2025
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie
• ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• wykształcenie wyższe – gospodarka przestrzenna, urbanistyka
• min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku w zakresie gospodarki przestrzennej
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera
• aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
• umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
• Przygotowywanie zmian w planach zagospodarowania przestrzennego
• Prowadzenie postępowań w zakresie inwestycji celu publicznego
• Nadzór i koordynacja w zakresie ochrony zabytków
• Inne zadania w zakresie gospodarki przestrzennej
• Wydawanie zaświadczeń o istnieniu gospodarstwa rolnego
• Inne zadania w zakresie rolnictwa
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-04-18 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 18 kwietnia 2025 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Referent ds. gospodarki przestrzennej”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
• praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na wysokim parterze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-04-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Trzciela |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-04-08 14:33:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-04-08 14:37:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-04-08 14:37:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 543 raz(y) |