ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. księgowości i windykacji podatkowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2020-07-27

Ogłoszono dnia: 2020-07-27

Termin składania dokumentów: 2020-08-06 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2020

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • wykształcenie wyższe w zakresie Finanse i Rachunkowość
  • doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych
  • doświadczenie w pracy na systemie księgowym
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Księgowanie podatków i opłat lokalnych
  • Księgowanie opłaty za odbiór odpadów komunalnych
  • Kontrola terminowości wpłat
  • Kompleksowa windykacja w/w należności
  • Rozliczanie i kontrola inkasentów
  • Wystawianie tytułów wykonawczych w zakresie podatków lokalnych i opłaty za odbiór odpadów komunalnych
  • Współpraca z organami egzekucyjnymi w zakresie realizacji wystawionych tytułów wykonawczych
  • Planowanie dochodów i sprawozdawczość w wyżej wymienionym zakresie

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6

V. Wymagane dokumenty:

•    życiorys - curriculum vitae
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
•    Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
•    Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec  kandydata postępowanie dyscyplinarne
•    Oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
•    Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-06 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu)  do dnia 6 sierpnia 2020 roku do godziny 15.30  pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
 66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Referent ds. księgowości i windykacji podatkowej”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

VII. Informacje dodatkowe:

  • w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony