Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego nr 101 w Lutolu Suchym.
Status: unieważniony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Trzciel
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2014-05-21 15:30:00
Miejsce złożenia oferty: Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat)..
Ogłoszono dnia: 2014-05-06 przez Robert Jaszka
Treść:
Trzciel dnia 06.05.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego nr 101
w Lutolu Suchym.”
w Lutolu Suchym.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Trzciel
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
tel.: (95) 74-31-400, fax.: (95) 74-31-400, e-mail.: urzad@trzciel.pl
Osoba upoważniona do kontaktu: Robert Jaszka
tel.: (95) 74-31-423,
e-mail: robert.jaszka@trzciel.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- roboty dekarskie – roboty rozbiórkowe więźby dachowej i pokrycia,
- roboty dekarskie – więźba dachowa,
- roboty dekarskie – pokrycie i kominy,
- strop nad piętrem,
- wzmocnienie spękanych ścian zewnętrznych budynku,
- remont piwnic,
- naprawa i izolacja ścian piwnic,
- remont pokoju na piętrze,
- rusztowania,
- wywóz gruzu,
zgodnie z decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu znak: SI-7356-31/2012 z dnia 19.12.2013r. oraz z załączonym do zapytania przedmiarem robót.
III. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarach robót załączonych do zapytania. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót zgodnie decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu znak: SI-7356-31/2012 z dnia 19.12.2013r.
- Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny robót. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy i nie jest obowiązkowa oraz nie ma obowiązku uczestniczenia w niej przedstawiciela zamawiającego.
- Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami,
- wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych,
- przejęcia placu robót, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie robót na koszt własny,
- odtworzenia nawierzchni dróg i chodników w przypadku ich zniszczenia na skutek prowadzonych robót,
- odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia,
- urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, w tym organizację niezbędnych mediów,
- zorganizowania dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie robót oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
- zabezpieczenia terenu robót przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie robót pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane pracami prowadzonymi przez wykonawcę,
- ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników zamawiającego i osób postronnych,
- utrzymywania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny,
- realizacji robót w sposób umożliwiający bezpieczne zamieszkiwanie lokatorów w remontowanym obiekcie,
- wykorzystywania w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- wykonania na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii,
- bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
- odtworzenia na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
- usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
- zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia.
- wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót,
- naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi,
- innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia,
- odbioru, przy współudziale przedstawiciela zamawiającego, robót wykonanych przez podwykonawców,
- uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
- przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie – 02.06.2014r.
Zakończenie – 31.07.2014r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta powinna zawierać:
- datę sporządzenia,
- pełną nazwę i adres wykonawcy,
- telefon kontaktowy,
- cenę oferty w wartości netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
- termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- termin płatności,
- termin ważności oferty,
- podpis wykonawcy,
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu, na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego nr 101 w Lutolu Suchym.”.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni od podanego niżej terminu składania ofert.
VII. ODRZUCENIE OFERT
Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z zapytaniem ofertowym, szczególnie w zakresie: przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia oraz wymaganego sposobu złożenia oferty.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć lub przesłać w nieprzejrzystym zamkniętym opakowaniu / kopercie gwarantującej jej nienaruszalność na adres:
Urząd Miejski w Trzcielu
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
sekretariat – biuro nr 2
do dnia 21 maja 2014r. godz. 15.30
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100%. - Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
X. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Kosztorys ofertowy na wykonanie robót objętych zakresem niniejszego zapytania ofertowego.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
- Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
- Wypłata wynagrodzenia wykonawcy będzie realizowana w całości po wykonaniu całkowitego zakresu przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia i w konsekwencji stosownego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy – Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania.
XII. KARY UMOWNE
Zamawiający informuje, iż w umowie zamieszczone zostaną następujące zapisy dotyczące kar umownych:
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia - w wysokości 10% wartości zamówienia brutto,
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie - w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
XIII.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERCIA UMOWY:
- Umowa zostanie zawarta na podstawie wybranej oferty
- Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaakceptuje warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zaoferuje najniższą cenę za całkowite wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty z ceną brutto przewyższającą kwotę jaka został przewidziana w budżecie Gminy Trzciel na realizację przedsięwzięcia lub z innego ważnego powodu.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Jaszka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Jaszka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-05-06 08:05:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-05-06 08:06:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-30 13:23:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8462 raz(y) |