ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
 
WYMAGANE DOKUMENTY
 
- Wniosek (druk) na wydanie zaświadczenia SO 2-1
Załączniki:
- Dowód opłaty skarbowej
- Dowód osobisty

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Niezwłocznie Zgodnie z prawem 7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zaświadczenia

OPŁATY

17,00 zł
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 98 8367 0000 0060 0255 6000 0017 lub w kasie urzędu.
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy

DODATKOWE INFORMACJE

Zaświadczenie wydaje się w przypadku gdy dotyczy danej osoby.
Osoba ubiegająca się o zaświadczenie ze względu na interes prawny winna okazać : wezwanie sądu, prokuratury, komornika lub innych organów państwowych
Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia dla celów m.in. szkolnych, alimentacyjnych, rentowych, pracowniczych
PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
 
« powrót do poprzedniej strony