ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU
CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE

WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek “Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”. Dostępna na miejscu wg. Wzoru PU-E-4z
- Dowód osobisty.
- Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Od ręki

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zaświadczenia

OPŁATY

Brak opłaty

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.

DODATKOWE INFORMACJE
Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony