ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 61/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 61/2019

Szczegóły informacji

61/2019

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2024

Data wejścia w życie: .

Data podjęcia/podpisania: 2019-07-10

Tytuł aktu:

w sprawie upoważnienia w imieniu Burmistrza Trzciela jako organu właściwego postępowań w sprawach świadczenia dobry start, wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji oraz przekazywania informacji, o której mowa w ust.2 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 roku w sprawie szczegółowych warunków relizacji rządowego programuy "Dobry Start" ( Dz.U. z 2018r. poz. 1061)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony