Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W TRZCIELU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 23:21:22 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W TRZCIELU

         Mając na uwadze rosnące wymagania jakościowe stawiane przez interesantów jednostkom administracji samorządowej pracownicy Urzędu Miejskiego w Trzcielu deklarują, że ich najwyższym celem jest obsługa interesantów z zachowaniem zasad legalności postępowania, pełnej dostępności interesantów do informacji dotyczących ich sprawy, w sposób profesjonalny, życzliwy i terminowy.
          Aby umożliwić wypełnienie tej deklaracji Burmistrz Trzciela zobowiązuje się zapewnić niezbędne zasoby dla:

    Stałego podnoszenia kompetencji urzędników,
    Okresowego badania poziomu zadowolenia interesantów Urzędu
    i analizowania jego wyników w celu stałej poprawy jakości świadczonych usług,
    Usprawniania pracy Urzędu pod względem technologicznym jak
    i organizacyjnym,
    Budowy wizerunku Urzędu przyjaznego interesantom,
    Doskonalenia systemu zarządzania jakością.

            Polityka Jakości stanowi podstawę do wyznaczania celów szczegółowych, jest znana i przestrzegana przez wszystkich pracowników Urzędu. Polityka jakości podlega regularnym przeglądom pod kątem jej aktualności i przydatności. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.

Trzciel, dnia 02.11.2010r.