ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała Nr XXVII/217/2013 w sprawie: zmiany uchwały Nr XXIII/184/2012 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie: ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-04-05 13:08:13 przez Administrator Systemu

Uchwała Nr XXVII/217/2013 w sprawie: zmiany uchwały Nr XXIII/184/2012 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie: ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych od właścicieli

Uchwała Nr XXVII/217/2013
Rady Miejskiej w Trzcielu
z dnia 26 marca 2013 r.

w sprawie: zmiany uchwały Nr XXIII/184/2012 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie: ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zm) oraz art. 6r ust. 3 pkt ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zm.: z 2006 r. Nr 144, poz. 1042, z 2008 r. Nr 223, poz. 1464, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 79, poz. 666, z 2011r. Nr 152, poz.897, z 2012 Nr ) Rada Miejska w Trzcielu uchwala, co następuje:
§ 1. W załączniku do uchwały Nr XXIII/184/2012 z dnia 29 listopada 2012 roku
w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wprowadza się następujące zmiany:
1. W części V pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

„Odpady zbierane selektywnie odbierane będą jeden raz w miesiącu w terminie ustalonym przez odbiorcę odpadów z wyjątkiem odpadów biodegradowalnych i zielonych, które odbierane będą
w miesiącach od 1 kwietnia do 31 października dwa razy w miesiącu.”
2. W części V pkt. 2 otrzymuje brzmienie:

„Odpady zbierane selektywnie w workach lub pojemnikach należy oczyścić z resztek i innych substancji mogących je zanieczyścić w znaczący sposób. W dniu odbioru odpadów gromadzonych
w workach będzie dostarczony nowy worek na te odpady, które zostały odebrane.”
3. W części V dodaje się pkt. 7a o następującym brzmieniu:

„Gmina Trzciel w ramach zorganizowanego systemu odbioru odpadów komunalnych wyposaży nieruchomości zamieszkałe w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych
w ramach uiszczonej przez właściciela opłaty za gospodarowanie tymi odpadami.”
§ 2. Pozostałe zapisy uchwały nie ulegają zmianie.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Trzciela.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Józef Pihan
 
« powrót do poprzedniej strony