ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa i eksploatacja farmy fotowoltaicznej o mocy do 2MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 228/2 obręb Rybojady, gm. Trzciel”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-06-08 15:22:10 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

OŚ.6220.3.2022.MZ
 
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Burmistrz Trzciela, zgodnie z art. 49, art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735) w związku z art. 73 ust 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2021 r. poz. 247 ze zm.) zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
 
 
INWESTOR: Mithra II Sp. z o. o., ul. Rynek 29/4, 63-700 Krotoszyn
 
W myśl art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10 stosuje się art. 49 Kpa zgodnie z którym zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.
Zgodnie z art. 73 ust 1 Kpa. strony postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Trzcielu, pokój nr 9,  w godzinach urzędowania (tj. od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 – 15.30  w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia. Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane telefonicznie pod numerem 95 74 31 402, pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną , lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
 
Z up. Burmistrza Jacek Ignorek
Sekretarz Gminy Trzciel
« powrót do poprzedniej strony