Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: I/7/2018Drukuj informacjęAkt prawny: I/7/2018Szczegóły informacji
I/7/2018
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: I
Kadencja: 2018-2024
Data wejścia w życie: 2018-11-21
Data podjęcia/podpisania: 2018-11-21
Tytuł aktu:
W sprawie: wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Trzcielu
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 994, zm. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1349, 1432) oraz § 107a, pkt 2 Statutu Miasta i Gminy Trzciel stanowiącego załącznik do uchwały Nr II/12/2002 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 grudnia 2002 r. (Dz. Urzędowy Województwa Lubuskiego Nr 115, poz. 1622) oraz uchwały nr XLV/352/2018 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 października 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/2002 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 12 grudnia 2002 roku w sprawie uchwalenia statutu Miasta i Gminy Trzciel
uchwala się, co następuje:
Treść:
§ 1. Na Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady ze składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Trzcielu w głosowaniu jawnym wybiera się Radnego Waldemara Wesoły.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.