ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 79/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 79/2015

Szczegóły informacji

79/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014-2018

Data wejścia w życie: 2015-09-28

Data podjęcia/podpisania: 2015-09-28

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania komisji likwidacyjnej do dokonania oceny dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku

Na podstawie:

Na podstawie § 7 ust.2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r.
w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasadi trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. Nr 167, poz. 1375 ze zm) w związku z § 11 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz.U. z 2013 r. poz. 1488 ze zm.) zarządzam co następuje:

Treść:

§ 1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku w składzie:
 
J. I. – Przewodniczący komisji
T.K. - Członek
D.C.- Członek
 
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
« powrót do poprzedniej strony