Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 241/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 241/2017Szczegóły informacji
241/2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014-2018
Data wejścia w życie: 2017-06-26
Data podjęcia/podpisania: 2017-06-26
Tytuł aktu:
w sprawie: powołania komisji
Na podstawie:
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r. poz. 446 ), art. 5 ust. 6, art. 6 ust 1 art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250 ) oraz uchwałę Rady Miejskiej w Trzcielu Nr XXVI/206/2013 z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzciel powołuję się:
Treść:
§ 1 Komisję do przeprowadzenia kontroli spełnienia obowiązku prawidłowego zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości nie zamieszkałych posiadania przez właścicieli nieruchomości, zarządców użytkowników lub najemców prowadzących działalność gospodarczą, umów na odbiór odpadów komunalnych w składzie:
- Robert Jaszke
- Tomasz Suterski
- Ryszard Marmajewski
§ 2 Zadaniem Komisji jest dokonanie kontroli wyposażenia nieruchomości niezamieszkałych w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych, przez właścicieli nieruchomości, zarządców, użytkowników lub najemców prowadzących działalność gospodarczą (dotyczy pojemników lub kontenerów) oraz umów z odpowiednimi firmami na ich odbiór.
§ 3 Kontrola przeprowadzona zostanie w dniach od 26 czerwca 2017 r. do 30 września 2017 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.