Rejestr zmian
Szczegóły informacji
POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W TRZCIELU
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 23:21:22 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W TRZCIELU
Mając na uwadze rosnące wymagania jakościowe stawiane przez interesantów jednostkom administracji samorządowej pracownicy Urzędu Miejskiego w Trzcielu deklarują, że ich najwyższym celem jest obsługa interesantów z zachowaniem zasad legalności postępowania, pełnej dostępności interesantów do informacji dotyczących ich sprawy, w sposób profesjonalny, życzliwy i terminowy.
Aby umożliwić wypełnienie tej deklaracji Burmistrz Trzciela zobowiązuje się zapewnić niezbędne zasoby dla:
Stałego podnoszenia kompetencji urzędników,
Okresowego badania poziomu zadowolenia interesantów Urzędu
i analizowania jego wyników w celu stałej poprawy jakości świadczonych usług,
Polityka Jakości stanowi podstawę do wyznaczania celów szczegółowych, jest znana i przestrzegana przez wszystkich pracowników Urzędu. Polityka jakości podlega regularnym przeglądom pod kątem jej aktualności i przydatności. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Trzciel, dnia 02.11.2010r.
Mając na uwadze rosnące wymagania jakościowe stawiane przez interesantów jednostkom administracji samorządowej pracownicy Urzędu Miejskiego w Trzcielu deklarują, że ich najwyższym celem jest obsługa interesantów z zachowaniem zasad legalności postępowania, pełnej dostępności interesantów do informacji dotyczących ich sprawy, w sposób profesjonalny, życzliwy i terminowy.
Stałego podnoszenia kompetencji urzędników,
i analizowania jego wyników w celu stałej poprawy jakości świadczonych usług,
Usprawniania pracy Urzędu pod względem technologicznym jak
i organizacyjnym,
Budowy wizerunku Urzędu przyjaznego interesantom,
i organizacyjnym,
Doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Polityka Jakości stanowi podstawę do wyznaczania celów szczegółowych, jest znana i przestrzegana przez wszystkich pracowników Urzędu. Polityka jakości podlega regularnym przeglądom pod kątem jej aktualności i przydatności. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Trzciel, dnia 02.11.2010r.