Rejestr zmian
Szczegóły informacji
UDZIELENIE INFORMACJI O PRZEDSIĘBIORCACH
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:15:27 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
UDZIELENIE INFORMACJI O PRZEDSIĘBIORCACH
Z ewidencji działalności gospodarczej informacje udzielane są ustnie i pisemnie
WYMAGANE DOKUMENTY
a) wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcy,
b) potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
Uzyskanie ustnej informacji nie wymaga żadnych dokumentów.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 TrzcielReferat organizacyjno -administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów:
Biuro nr 6
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Informacje pisemne udzielane są w terminie 14 dni.
Informacje ustne można uzyskać od ręki (bezpośrednio w biurze lub telefonicznie 95 7431415).
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Dołącz do wniosku dowód wpłaty.
Złóż wniosek w pokoju nr 6
Poczekaj na załatwienie sprawy. Dokument na życzenie interesanta przesyłany jest listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Lub zadzwoń
Za udzielenie pisemnej informacji o każdym przedsiębiorcy opłata skarbowa wynosi 17 zł.
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne.
TRYB ODWOŁAWCZY
DODATKOWE INFORMACJE
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
PODSTAWA PRAWNA
b) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
c) ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).