Rejestr zmian
Szczegóły informacji
ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA
POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek “Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”. Dostępne na miejscu wg. wzoru PU-E-2z
- Dowód osobisty.
- Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Od ręki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia
OPŁATY
Brak opłaty
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
DODATKOWE INFORMACJE
Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)