Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zwrot nadpłaty
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
Zwrot nadpłaty
WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wniosek o zwrot nadpłaty- należnego świadczenia wniosek FNB1-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2,
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
60 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zwrotu nadpłaty podatku dokonujemy na wniosek podatnika w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot nadpłaty na konto bankowe wskazane we wniosku
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Burmistrza Trzciela, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
DODATKOWE INFORMACJE
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny
niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy- Ordynacja podatkowa).
2. Osoba do kontaktu: podinspektor ds windykacji należności Tel. 95 7431411
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r.- Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.).