Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Zawiadomienie/ Obwieszczenie Burmistrza Trzciela o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na: budowie zespołu elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 317/1 obręb Jasieniec, gmina Trzciel, powiat międzyrzecki, woj. lubuskie
Informacja ogłoszona dnia 2021-01-04 12:01:26 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
GP.6220.19.2020.JG
Zawiadomienie/ Obwieszczenie
Burmistrza Trzciela o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Burmistrz Trzciela zgodnie z art. 61, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 z późn. zm.) w związku z art. 73 ust.1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2020r, poz. 283 z późn. zm.) zawiadamia, że na wniosek z dnia 17.12.2020 r. (d.w. 22.12.2020 r.), złożonego przez DOMREL SOLAR Sp. z o.o., ul. Odzieżowa 12C/1, 71-502 Szczecin, której pełnomocnikiem jest Pan Dariusz Frej, ul. Hawelańska 1, 61-625 Poznań, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na:
budowie zespołu elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 317/1 obręb Jasieniec, gmina Trzciel, powiat międzyrzecki, woj. lubuskie
Inwestorem jest DOMREL SOLAR Sp. z o.o., ul. Odzieżowa 12C/1, 71-502 Szczecin.
Pełnomocnik Pan Dariusz Frej.
Jednocześnie Burmistrz Trzciela zawiadamia, że pismem znak:GP.6220.19.2020.JG z dnia: 29.12.2020r. zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z siedzibą ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wlkp. oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego z siedzibą Os. Centrum 16, 66-300 Międzyrzecz, a także do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gorzowie Wlkp. ul. F. Walczaka 25a, 66-400 Gorzów Wlkp. o opinię w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 73 ust 1 Kpa. strony postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Trzcielu, pokój nr 8, w godzinach urzędowania (tj. od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 – 15.30 w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Trzciela informuje, że zawiadomienie stron (osoby prywatne) o decyzjach i innych czynnościach organu nastąpi w formie publicznego obwieszczenia oraz poprzez udostepnienie pism w BIP na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzcielu - zgodnie z art. 49 ustawy k.p.a. (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 256 ze zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy o ooś (t.j. (Dz.U. z 2020r. poz. 283 ze zm.), który mówi, że jeżeli liczba stron postepowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postepowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 kpa.
Stosownie do art. 63 kpa podania (żądania, wyjaśnienie, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone w formie pisemnej, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej, przez elektroniczna skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Jednocześnie Burmistrz Trzciela informuje, że zgodnie z art. 41 § 1 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie |