Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Ogłoszenie / Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzciel
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-08-02 15:14:25 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
OGŁOSZENIE / OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzciel
Na podstawie art. 11 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.). zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Trzcielu Uchwały Nr XLIV/344/2018 z dnia 13 września 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzciel.
Na podstawie art. 39 ust. 1 i art. 40 i art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany studium w tym opracowania prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń zmiany studium.
Zmianie podlega Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzciel uchwalone uchwałą Nr XIV/126/00 z dnia 25 lutego 2000 r. zmienionego uchwałami Rady Miejskiej w Trzcielu: Nr XXX/241/2009 z dnia 27 sierpnia 2009 r., Nr IV/25/2015 z dnia 29 stycznia 2015 r. i Nr VIII/45/2015 z dnia 29 maja 2015 r. w części obrębu geodezyjnego Jasieniec (działki o numerach ewidencyjnych 963/1, 970/1, 972/1, 973, 964, 968).
Zainteresowani mogą składać wnioski do zmiany studium i prognozy. Wnioski należy składać w terminie do 20 września 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Trzcielu ul. Poznańska nr 22, na piśmie, ustnie do protokołu w sekretariacie urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres urzą
.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Trzciela.