Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Pomoc socjalna

Szczegóły informacji

UZYSKANIE DODATKU MIESZKANIOWEGO

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:36:32 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

UZYSKANIE DODATKU MIESZKANIOWEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
a) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego wzór_wniosku
Druk wniosku dostępny jest:
    w Urzędzie Miejskim w Trzcielu, pokój nr 9,
    w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu
    na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzcielu www.bip.trzciel.pl
b) Do wniosku należy załączyć:
-    Oryginał zaświadczenia o uzyskanych dochodach za okres trzech miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku (dotyczy wszystkich członków rodziny osiągających dochód ze stosunku pracy),
-    Kserokopię odcinków renty / emerytury za 3 miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku lub kserokopię decyzji o przyznaniu renty / emerytury (dotyczy osób uprawnionych do pobierania renty /emerytury),
-    Oryginał zaświadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzcielu o pobieranych świadczeniach pieniężnych za 3 miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku lub kserokopię decyzji o przyznaniu tych świadczeń,
-    Potwierdzenie przez tut .Urząd liczby posiadanych hektarów przeliczeniowych – biuro nr 20
  -   Kserokopię wyroku sądowego o wysokości przyznanych alimentów lub inne dokumenty potwierdzające wysokość otrzymywanego świadczenia alimentacyjnego (dotyczy osób uprawionych),
 -   Oryginał zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy o pozostawaniu bez pracy za okres 3 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku (dotyczy osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy z prawem lub bez prawa do zasiłku),
-    Kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności,
 -   Inne oświadczenia lub dokumenty, które wnioskodawca uzna za potwierdzenie sytuacji bytowej rodziny,
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu ul.Poznańska 22
Złożenie i odbiór stosownej decyzji: pokój nr 9 (parter)
Tel. (95) 74-31-400, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek -piątek 7:30-15:30
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioskodawca otrzymuje decyzję o przyznaniu dodatku mieszkaniowego lub odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego
-odbiór dodatku mieszkaniowego: zgodnie z zapisem w decyzji, odbiór w kasie Urzędu Miejskiego w Trzcielu lub przekazanie na konto Zarządcy budynku.  Wypłata następuje 10 każdego miesiąca
 
OPŁATY
Brak
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji można wnieść do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp w terminie 14 dni od dnia doręczenia, za pośrednictwem Burmistrza Trzciela.
 
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu: Danuta Cichosz biuro nr 9,tel.95 7431402
 
PODSTAWA PRAWNA
*Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych - Dz. U. z 2001r.nr 71, poz. 734 z późn. zm.
*Uchwała nr XXXIV/249/06 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 31 maja 2006r.w sprawie obniżenia wysokości wskaźników procentowych określających wysokość dodatku mieszkaniowego
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Cichowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Cichowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-19 01:35:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-19 01:36:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-28 10:35:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2048 raz(y)