ˆ
Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2019
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Skarbnika Gminy – Główna Księgowa Urzędu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2019-02-12
Ogłoszono dnia: 2019-02-12 przez Burmistrz Trzciela
Termin składania dokumentów: 2019-02-25 12:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2019
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania konieczne:
|
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości
- min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
|
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
|
- prowadzenie księgowości Urzędu Miejskiego według klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami przyjętymi w polityce rachunkowości jednostki budżetowej
- sprawdzanie i rozliczanie raportów kasowych
- prowadzenie ewidencji należności i zobowiązań
- prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków
- prowadzenie ewidencji księgowej działalności inwestycyjnej
- prowadzenie dokumentacji księgowej depozytów oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz
z wykonania planu wydatków budżetowych
- sporządzanie sprawozdań z operacji finansowych o stanie należności oraz o stanie zobowiązań
- sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych z wykonania zadań zleconych
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
|
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia
|
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
- Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
- Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
|
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-25 12:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 25 lutego 2019 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Zastępca Skarbnika Gminy – Główna Księgowa Urzędu”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Załączniki