ˆ
Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. finansowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2019-10-01
Ogłoszono dnia: 2019-10-01
Termin składania dokumentów: 2019-10-11 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2019
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania konieczne:
|
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość
- doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych,
- doświadczenie w pracy na systemie księgowym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
|
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
|
- Ewidencja księgowa budżetu gminy
- Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
- Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego
- Ewidencja analityczna majątku gminy
- Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
- Inwentaryzacja
- Prowadzenie ewidencji materiałów na kartach magazynowych oraz ich rozliczenie
W okresie zastępstwa dodatkowe czynności w zakresie:
- podatku od towarów i usług VAT, w tym m.in.: prowadzenie rejestru wpływu faktur Vat, wystawianie faktur Vat, prowadzenie rejestru zakupu i rejestru sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT-7, sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej Jednolitego Pliku Kontrolnego,
- pozostałych zadań, w tym: przekazywanie zarejestrowanych faktur Vat pracownikom do przeprowadzenia kontroli merytorycznej i przygotowanie do dekretacji oraz dekretacja dokumentów księgowych oraz faktur Vat wystawionych w zakresie sprzedaży towarów i usług.
|
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia
|
|
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
- Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
- Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 11 października 2019 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. księgowych”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
|
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-10-11 15:30:00
Załączniki