Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowych
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2019-10-15
Ogłoszono dnia: 2019-10-15
Termin składania dokumentów: 2019-10-25 15:30:00
Nr ogłoszenia: 3/2019
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe w zakresie Rachunkowości i finansów
- 3 - letni staż pracy na stanowiskach na stanowiskach administracyjno - księgowych
- doświadczenie w pracy na systemie księgowym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ewidencja księgowa budżetu gminy
- Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
- Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego w Trzcielu
- Ewidencja analityczna majątku gminy
- Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
- Inwentaryzacja
- Prowadzenie ewidencji materiałów na kartach magazynowych oraz ich rozliczenie
W okresie zastępstwa dodatkowe czynności w zakresie:
- podatku od towarów i usług VAT, w tym m.in.: prowadzenie rejestru wpływu faktur Vat, wystawianie faktur Vat, prowadzenie rejestru zakupu i rejestru sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT-7, sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej Jednolitego Pliku Kontrolnego
- pozostałych zadań, w tym: przekazywanie zarejestrowanych faktur Vat pracownikom do przeprowadzenia kontroli merytorycznej i przygotowanie do dekretacji oraz dekretacja dokumentów księgowych oraz faktur Vat wystawionych w zakresie sprzedaży towarów i usług
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 25 października 2019 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. księgowych”
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. księgowych”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-10-25 15:30:00
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Trzciela |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-15 14:11:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-15 14:12:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-03 07:49:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4350 raz(y) |