Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2017-11-24
Ogłoszono dnia: 2017-11-24 przez Burmistrz Trzciela
Termin składania dokumentów: 2017-12-08 15:30:00
Nr ogłoszenia: 5/2017
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie
• ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość
• doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
• dobra znajomość obsługi komputera
• aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
• umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
• Ewidencja księgowa budżetu gminy
• Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
• Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego
• Ewidencja analityczna majątku gminy
• Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
• Inwentaryzacja
• Prowadzenie ewidencji materiałów na kartach magazynowych oraz ich rozliczenie
• Ewidencja księgowa budżetu gminy
• Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
• Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego
• Ewidencja analityczna majątku gminy
• Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
• Inwentaryzacja
• Prowadzenie ewidencji materiałów na kartach magazynowych oraz ich rozliczenie
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia
• list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Klauzula o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.”
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Klauzula o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-08 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 8 grudnia 2017r. do godz. 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. księgowych”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone