Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowych – umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2023-04-18
Ogłoszono dnia: 2023-04-18
Termin składania dokumentów: 2023-05-05 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2023
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość,
- doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych,
- doświadczenie w pracy na systemie księgowym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
• Ewidencja księgowa budżetu gminy
• Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
• Ewidencja analityczna majątku gminy
• Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
• Inwentaryzacja
• Kompletowanie dokumentacji w zakresie realizowanych inwestycji
• Sporządzanie przelewów elektronicznych w bankowości internetowej
• Ewidencja księgowa budżetu gminy
• Sprawozdawczość w zakresie budżetu gminy
• Ewidencja analityczna majątku gminy
• Sprawozdawczość w zakresie majątku gminy
• Inwentaryzacja
• Kompletowanie dokumentacji w zakresie realizowanych inwestycji
• Sporządzanie przelewów elektronicznych w bankowości internetowej
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
• praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
• praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-05 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 5 maja 2023 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
66 –320 Trzciel
ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. księgowych – umowa na zastępstwo”
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
• w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%
• w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Trzciela |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-18 12:03:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-18 12:04:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-07 15:36:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1114 raz(y) |