ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjny

Data udostępnienia: 2017-03-22

Ogłoszono dnia: 2017-03-22 przez .

Termin składania dokumentów: 2017-04-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • wykształcenie wyższe  
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe w zakresie prawa budowlanego, gospodarki przestrzennej, zamówień publicznych
  • preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach
  • wysoka kultura osobista

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie postępowań o wydanie decyzji środowiskowych
  • Wydawanie zaświadczeń z planu zagospodarowania przestrzennego
  • Udział w procesie inwestycyjnym, nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi i remontowymi
  • Przygotowywanie różnych projektów w tym z dofinansowaniem z Unii Europejskiej

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  • Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że,  nie toczy się wobec  kandydata postępowanie dyscyplinarne
  • Oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
  • Klauzula o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-05 00:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów do dnia 5 kwietnia 2017r. ( dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty - decyduje data stempla pocztowego) pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
 Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “Referent w UM Trzciel ”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony