Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki lokalowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjny

Data udostępnienia: 2024-05-15

Ogłoszono dnia: 2024-05-15

Termin składania dokumentów: 2024-05-29 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2.2024

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
•    obywatelstwo polskie
•    ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
•    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
•    wykształcenie wyższe – mile widziane administracja lub pokrewne  
•    doświadczenie w pracy w zakresie przewidywanym dla stanowiska
•    prawo jazdy kat. B
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
•    bardzo dobra znajomość obsługi komputera
•    aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
•    umiejętność pracy w zespole
•    dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
•    Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
•    Wydawanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów
•    Współpraca z administratorem POŚ “Mrówka” spółka z o.o. w zakresie gospodarowania gminnym zasobem lokalowym,
•    Przydzielanie bądź odmowa przydziału lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych
•    Inne zadania przewidziane do realizacji na stanowisku
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na wysokim parterze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • zastrzega się możliwość zawarcia pierwszej umowy na okres próbny nie dłuższy niż 6 miesięcy

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

•    życiorys - curriculum vitae
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
•    Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
•    Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec  kandydata postępowanie dyscyplinarne
•    Oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
•    Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-29 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu)  do dnia 29 maja 2024 roku do godziny 15.30  pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
 66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki lokalowej”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
 
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

VII. Informacje dodatkowe:

  • w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%

Załączniki