Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowości i windykacji podatkowej
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2020-07-27
Ogłoszono dnia: 2020-07-27
Termin składania dokumentów: 2020-08-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2020
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe w zakresie Finanse i Rachunkowość
- doświadczenie na stanowiskach administracyjno - księgowych
- doświadczenie w pracy na systemie księgowym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Księgowanie podatków i opłat lokalnych
- Księgowanie opłaty za odbiór odpadów komunalnych
- Kontrola terminowości wpłat
- Kompleksowa windykacja w/w należności
- Rozliczanie i kontrola inkasentów
- Wystawianie tytułów wykonawczych w zakresie podatków lokalnych i opłaty za odbiór odpadów komunalnych
- Współpraca z organami egzekucyjnymi w zakresie realizacji wystawionych tytułów wykonawczych
- Planowanie dochodów i sprawozdawczość w wyżej wymienionym zakresie
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6
V. Wymagane dokumenty:
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-08-06 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 6 sierpnia 2020 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Referent ds. księgowości i windykacji podatkowej”
VII. Informacje dodatkowe:
- w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%